Poliklinika Arciszewscy

Portal Pacjenta

Nowa Rejestracja Internetowa


Specjalnie dla naszych pacjentów rozwinęliśmy system rejestracji internetowej tworząc Portal Pacjenta. Nowy system umożliwia między innymi wygodne planowanie wizyt u naszych specjalistów, wypełnianie formularzy medycznych przed wizytami oraz sprawdzanie wyników badań laboratoryjnych.

Aby móc korzystać z Portalu Pacjenta należy założyć konto w nowym systemie. Założenie konta jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu. Po zalogowaniu się można:

  • umówić, odwołać lub przełożyć wizytę u wybranego specjalisty
  • sprawdzić terminy wcześniejszych wizyt
  • obejrzeć wyniki wybranych badań
  • sprawdzić wystawione recepty
  • obejrzeć wystawione skierowania
  • zarządzać swoimi danymi kontaktowymi
  • upoważnić wybrane osoby do dokumentacji medycznej
  • założyć konto swojemu dziecku lub podopiecznemu
  • wypełnić elektronicznie i wysłać do Polikliniki formularz medyczny
  • zarządzać powiadomieniami o zaplanowanych wizytach (e-mail i sms)
  • uzyskać dostęp do dokumentów dedykowanych pacjentom Polikliniki

Portal Pacjenta umożliwia umawianie wizyt w ramach następujących jednostek:

  • Poradni Ginekologiczno-Położniczej
  • Poradni Pediatrycznej
  • Medycyny Estetycznej
  • Pracowni USG

Aby przejść do Portalu Pacjenta i korzystać z nowych możliwości systemu elektronicznego wystarczy kliknąć w poniższy przycisk. Serdecznie zapraszamy!

Często zadawane pytania

  • Czy osoby posiadające już konto w e-rejestracji muszą zakładać konto w Portalu Pacjenta?

    Tak, osoby które mają już założone konto w dotychczasowym systemie e-rejestracji, muszą założyć konto w Portalu Pacjenta, ponieważ jest to zupełnie nowy system, niepowiązany z poprzednim.

  • Czy mogę korzystać z dotychczasowego systemu e-rejestracji?

    Dotychczasowy system Rejestracji Internetowej został wyłączony i nie ma już możliwości umawiania wizyt z jego pomocą.

  • Jak usunąć konto z Portalu Pacjenta?

    Do usunięcia konta w Portalu Pacjenta Polikliniki Arciszewscy wymagane jest złożenie jednoznacznego Żądania Usunięcia Konta. Zrezygnować ze swojego konta można w każdej chwili bez konieczności podawania przyczyn. Wniosek powinien zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację tożsamości osoby składającej żądanie, w tym: Imię, Nazwisko, numer PESEL i adres e-mail użyty do założenia konta w Portalu Pacjenta. Jeśli Twoja tożsamość nie zostanie potwierdzona, to konto nie będzie mogło zostać usunięte. W tej sytuacji skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

    • Złóż wniosek On-line
      Jeśli możesz zalogować się na swoje konto na Portalu Pacjenta to najszybciej i najprościej złożysz wniosek o usunięcie konta wypełniając FORMULARZ ON-LINE dostępny dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Moje konto”.
    • Złóż wniosek Mailem
      Jeśli nie możesz zalogować się do Portalu Pacjenta, ale pamiętasz adres mailowy użyty do założenia konta, możesz wysyłać z niego jednoznaczne żądanie usunięcia konta. Pamiętaj, aby we wniosku zawrzeć dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację Twojej tożsamości, w tym: Imię, Nazwisko, numer PESEL. Wniosek wyślij na adres e-mail: usunkonto@arciszewski.pl
    • Wydrukuj, podpisz i wyślij wniosek
      Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego podczas zakładania konta na Portalu Pacjenta, to możesz wysyłać do nas czytelnie podpisane żądanie usunięcia konta w wersji papierowej lub zeskanowanej. Pamiętaj aby we wniosku zawrzeć dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację Twojej tożsamości, w tym: Imię, Nazwisko, numer PESEL oraz datę ostatniej wizyty lub inną informację, która potwierdzi Twoją tożsamość. Podpisany wniosek wyślij na adres siedziby:
      Poliklinika Ginekologiczno-Położnicza Sp. z o.o. Sp. k.
      ul. Zamenhofa 19
      15-435 Białystok
      lub adres e-mail:
      usunkonto@arciszewski.pl